maandag 29 april 2013

Maya, een 40 jarige Cougar uit Almere, zoekt een stiekeme affaire

Ik ga er eens heerlijk gebruik van maken!!
Eerst maar even voorstellen voor ik je ga vertellen wat ik zoek.
Mijn naam is Maya.
Ik ben 40 jaar, ik ben slank, heb bruin haar, groene ogen, ik ben 1m70 lang, en oja ik ben ook getrouwd hihi, tja niet geheel onbelangrijk.
Manlief is vaak de deur uit, en ik ga daar eens goed gebruik van maken.
Ik ben namelijk opzoek naar een man die deze lege momenten voor mij kan opvullen

Begrijp me niet verkeerd ik ben absoluut niet eenzaam hoor.
Ik heb een eigen sieradenbedrijfje waar ik heel druk mee ben, ik heb een heleboel vriendinnen waar ik hele leuke dingen mee doe, maar ik wil ook spanning in mijn leven, maar dan wel seksuele spanning.
Ik wil genieten, uit het leven halen wat er in zit, ook al ben ik getrouwd.
Ik heb ook een goed huwelijk hoor, dat is ook helemaal geen probleem, maar ik wil meer, en vandaar ook dit. (lees meer)


Als je dus zin hebt in een leuke affaire dan hoor ik je vanzelf wel xxxx Maya